OldBand2 Hungary Forum

 

Szerző Téma: Miért van a GM?  (Megtekintve 2410 alkalommal)

[GA]Elise

  • Game Administrator
  • Admin
  • Újonc
  • *****
  • Hozzászólások: 19
  • Népszerűség: 0
    • Profil megtekintése
Miért van a GM?
« Dátum: 2017. Március 03. - 14:11:40 »
Kedves Játékosok!

Az utóbbi időben sajnos többször tapasztaltuk, hogy bizonyos játékosok nem teljesen értik, miért vannak a játék adminisztrátorai.

!Nem mindenkire igazak az alábbiak, hatalmas tisztelet a kivételnek, mert van!

Mivel ez egy oldschool típusú szerver, ezért nagyobb méretű változtatások nincsenek a játékmenetben. Minden ott található, és azt dropol, amit eredetileg, ezért minden ezzel kapcsolatos információt megtaláltok a metin2 wikipédián. Ha egy team tag oda irányít benneteket, az nem azért van, mert nem végzi rendesen a dolgát, hanem mert nem feladata olyan kérdésre válaszolnia, amire a válasz mindenki számára elérhető. Rengeteg üzenetet kapunk tőletek egy nap, és igyekszünk mindenkinek azonnal segíteni akár elveszett tárgyakról, hibás SÉ feltöltésről, vagy egyébről van szó, de sokszor nem jutunk a végére, mert sokan úgy gondolják, hogy a GM feladata megnyitni a játékos helyett a wikipédiát. Ráadásul sokkal gyorsabb is megkeresni, ami érdekel, mint minden kérdéssel felkeresni valakit, és megvárni a választ, főleg, hogy általában türelmetlenül floodoljátok a PMeket, pedig csak igyekszünk sorrendben rendezni a problémákat. Mindenkinek a saját gondja a legnagyobb, nekünk viszont mindenkié egyforma, ezért mindent sorban rendezünk.

A másik nagy probléma, ha már az üzenet elejét sértegetéssel, lenézően kezditek. Ha már az alapvető emberi tiszteletet nem tudjátok megadni a másiknak (vonatkoztassunk el attól is, hogy a team tagjai sokszor 10+ évekkel idősebbek nálatok), akkor nagyon nehéz lesz nektek segíteni.
A sok privát szerver, ahol gyerekeket vettek fel GM-nek kialakíthatta ezt a szokást, de nálunk nem jut el GM rangig az, aki nem tud normálisan kommunikálni Veletek, viszont ugyan ezt várjuk el Tőletek is. Higgyétek el, egy normális hangvételű üzenetre (nem szükséges kifejezetten kedvesnek lenni, csak emberinek) sokkal készségesebben reagál bárki. Továbbá, megértünk minden felháborodást egy buggal, vagy csalódással kapcsolatban, de amíg nem tudjuk, mi történt pontosan, nem tudunk segíteni, és a trágár szavak közül nehéz kiválogatni a lényeget.
Felesleges: lenézni(pl. köszönés nélkül "ezt vagy azt akarom"), anyázni, utasítgatni("az a dolgod, hogy..."), jósolgatni ("1 napig se fogtok már futni"), fenyegetőzni ("elmegyek és nem lesz játékosotok"), stb, higgyétek el, nem fogunk kiakadni egyiken sem, csak nem értjük, miért lenne célotok pont nekünk ártani, akik értetek vagyunk.
Kérünk titeket, hogy úgy próbáljatok velünk kapcsolatba lépni, ahogy Ti is elvárjátok Tőlünk. Mi minden tőlünk telhetőt megteszünk, a végső cél a problémáitok megoldása, ami gyorsabb, ha értelmes emberekkel tudunk kommunikálni.


Köszönjük szépen,

Oldband2 Team